Perfect Fit | Antrenamente personalizate
8062
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-8062,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-2.8,wpb-js-composer js-comp-ver-5.2.1,vc_responsive

E-M-S

Ems provine de la abrevierea sintagmei Electro-Myo Stimulation, in traducere libera, electrostimulare musculara. Practic, EMS este un antrenament corporal total care foloseste impulsuri electrice de joasa intensitate. In acest context, ar putea fi util sa stiti ca muschii nostri se contracta in stare normala prin impulsuri electrice (BioElectronics). Antrenamentul EMS se foloseste de acest aspect prin utilizarea de impulsuri electrice aproape invizibile la exterior, care intensifica contractarea naturala a muschilor si se obtine astfel un antrenament mult mai eficient. Aparatul transmite un impuls vestelor, prin care contracta muschii, iar apoi emite vibratii relaxante. Electrozii sunt plasati pe fiecare grupa de muschi, astfel iti vei lucra intreg corpul garantat. Acest antrenament prin eletrostimulare este ideal pentru tonificarea musculara, tonificarea picioarelor si a feselor sau obtinerea unui abdomen plat. Aceasta tehnica este utilizata cu efecte benefice si este recunoscuta in medicina generala, reabilitare post traumatica, insa si pentru remodelarea corporala, slabire rapida sau obtinerea unui abdomen plat. Tehnologia EMS a fost testata si acum este utilizata in timpul antrenamentelor inclusiv de catre sportivii de performanta pentru imbunatatirea rezultatelor sportive. O sedinta de antrenament EMS de 20 de minute inlocuieste 8 sesiuni de antrenament cu echipamente de fitness conventionale. Va veti convinge de eficienta acestui tip de antrenament in doar câteva sedinte. Perfect FIT ofera o solutie perfecta si pentru persoanele care acuza dureri de spate sau dureri ale articulatiilor, acest tip de antrenament imbunatatind postura fizica prin exercitii ce nu solicita articulatiile

Incepe sa arzi calorii

TRX

TRX este un antrenament revolutionar, complet pentru tot corpul, util pentru toata lumea. In antrenamentul cu TRX exista o posibilitate aproape infinita de a efectua exercitiile, astfel incât sunt sanse extrem de mici sa apara rutina si plictiseala aferenta oricarui tip de antrenament practicat pe termen lung. Mai mult de 300 de exercitii diferite asigura un antrenament eficient, in timpul caruia nu sunt afectate articulatiile. Acest tip de antrenament intareste organismul si previne leziunile. Antrenamentul TRX a fost dezvoltat de catre puscasul marin Randy Hetrick, care isi dorea sa continue antrenamentul fizic complet al intregului corp, in lipsa oricaror dispozitive sportive in timpul misiunilor speciale in care era detasat. In cadrul antrenamentului TRX, corpul este suspendat si isi foloseste propria greutate in diferite planuri de inclinare, folosind benzi elastice. Antrenamentul inovator TRX ajuta la consolidarea spatelui, fara incarcarea cu greutati a coloanei vertebrale. Pozitia intentionat instabila din timpul antrenamentului cu suspensie TRX, forteaza corpul sa activeze musculatura profunda, sa stabilizeze miscarile si sa consolideze corsetul muscular. Antrenamentul TRX nu numai ca ofera suport coloanei vertebrale pentru a-si pastra flexibilitatea, dar in acelasi timp ajuta la sporirea rezistentei fata de intinderi si leziuni si la prevenirea acumularii tensiunii musculare. Cu TRX muschii sunt antrenati in complexitatea lor. Coordonarea este imbunatatita foarte eficient cu ajutorul antrenamentului TRX.

Incepe sa arzi calorii

Functional training

Functional Training are ca obiective principale cresterea fortei, rezistentei si tonusului muscular, dar si arderea grasimilor. Antrenamentul functional consta in miscari pe care le facem de foarte multi ani. Suntem construiti sa facem aceste miscari, astfel ca acest tip de antrenament ne pregateste pentru sarcinile noastre de zi cu zi si cele de la locul de munca. Antrenamentul functional poate fi definit ca fiind un set de miscari si exercitii care ne permit sa ne indeplinim sarcinile zilnice mult mai eficient. Pentru a ne antrena functional, trebuie sa ne folosim in primul rând de instrumente functionale, acestea fiind instrumentele care permit organismului nostru sa se miste nerestrictionat, fara limite. Ele ne permit sa ne miscam in toate planurile de miscare si implica intregul corp. Programul de antrenament este bazat pe complexe de exercitii cu kettlebells, inele (gimnastica), mingea medicinala, bara pentru tractiuni, gantere, haltere si alte miscari calistenice (flotari, cruch-uri, genuflexiuni,s.a) .

Incepe sa arzi calorii